Een goede 1e indruk
Maakt u maar één keer
Er zijn 2 soorten website bezoekers: mond-tot-mond (is al warm) en via zoekmachines (uniek). Wij richten ons op unieke bezoekers en zorgen ervoor dat ze langer blijven op uw website. Dus verwacht geen saaie paginabrede foto maar een sterke boodschap in een banner zoals in advertenties. Bezoekers via mond-tot-mond reclame kunt u snel overtuigen. De echte uitdaging is een unieke bezoeker overtuigen om te klikken op die ene knop “BESTEL EEN RIT”.
Roulerende banners
Een simpele foto of billboard achtige advertentie? – Er beweegt iets op de homepagina. Dat trekt aandacht. Maar wat beweegt er? Een aantal foto’s gevonden uit Google? De professionaliteit van uw website wordt er 75% van bepaald. Daarom plaatsen wij géén simpele paginabrede foto maar een billboard achtige advertentie. Eerst bedenken wij acties & catchy oneliners. Daarna volgen unieke ontwerpen die wij vervolgens animeren op de homepagina.
Uw taxi website
Gekoppeld met Facebook
Op de homepagina van uw taxi website, plaatsen wij meerdere koppelingen naar Facebook. Zo kunnen de bezoekers gelijk uw laatste Facebook berichten en de vind-ik-leuks zien. Door veel vind-ik-leuks te verzamelen op uw Facebook pagina, krijgt de bezoeker het idee dat er al heel veel tevreden klanten voor hem/haar zijn geweest. Ook maken wij een speciale Facebook bedrijfspagina aan voor uw taxibedrijf en zorgen ervoor dat deze er netjes en natuurlijk zakelijk uitziet.
Al uw referenties
Staan op uw homepagina
Veel bezoekers baseren hun keuze mede op de referenties van andere klanten. Wij plaatsen de referenties van de klanten met logo weergave op de homepagina van uw taxi website. Doordat wij de referenties op de homepagina plaatsen, kunnen de bezoekers de referenties direct bekijken. Door onze jarenlange ervaring in de taxibranche weten wij dat als u de referenties op de homepagina van uw taxi website plaatst, u erg betrouwbaar overkomt bij de bezoeker.
Informatie aanvragen
Gratis marketingtips